Kiekvienai įmonei - privalu sudaryti išsamų priemonių sąrašą, kurios gali paveikti klientus, pvz.: skambučiai, e-naujienlaiškiai, reklama specializuotuose leidiniuose, bukletų dalinimas ir t.t. Šios priemonės sudaro įmonės rinkodaros derinį. Tam, kad atrinktos priemonės padarytų didžiausią poveikį klientams, jas reikia atlikti vienu metu. Įmonės turi nustatyti skirtingų rinkodaros priemonių efektyvumą ir sukurti tokį rinkodaros derinį, kuris duotų didžiausią pelną.
Išgrynintas rinkodaros derinys leidžia matyti ne atskirus medžius, o visą mišką.
Registruotis
Registruotiems vartotojams reguliariai siųsime naujienlaiškius su straipsniais rinkodaros tematika bei pakvietimus į organizuojamas konferencijas / seminarus.
Kviečiame tapti Rinkodaros Akademijos nariu!
Mūsų tikslas - kurti unikalų, iškirtinės vertės turinį, kuris skatintų rinkodaros kultūros augimą. Siekiame, kad rinkodara būtų ne skambus žodis, o svarus įrankis kuriant efektyvias komunikacijas.