Atliekant rinkodaros auditą, vertiname Jūsų įmonės rinkodaros planavimo, vykdymo bei kontrolės procesus. Analizuojame naudojamus komunikacijos kanalus ir jų efektyvumą. Mūsų praktika rodo, kad dažnai net 80 % rinkodarai skirto biudžeto yra išleidžiama neefektyviai, todėl yra didžiulis potencialas rinkodaros efektyvumą padidinti net 4 kartus, tinkamai pasirenkant komunikacijų kanalus, efektyviai paskirstant biudžetą, sukuriant ir išlaikant aukštą pridėtinės vertės grandinę ir kt.
Mūsų tikslas – išsiaiškinti Jūsų įmonės rinkodaros galimybes ir nustatyti tinkamiausius veikimo būdus, tam, kad pagerintume rinkodaros efektyvumą. Mūsų atliekamas rinkodaros auditas susideda iš trijų etapų:
Įmonės vidaus analizė:
- Paslaugų / produktų vertinimas;
- Pozicionavimo vertinimas;
- Klientų aptarnavimo vertinimas;
- Klientų pasitenkinimo vertinimas.
Įmonės išorės analizė:
- Komunikacijų su vartotojais vertinimas;
- Konkurencinio pranašumo vertinimas;
- Prekinio ženklo vertinimas.
Rinkos tyrimų, galimybių studijos:
- Rinkos / konkurentų apžvalga;
- Naujų rinkodaros galimybių šaltinių analizė.