2015.10.29

Rinkodaros iššūkis - produktų vienodėjimo eroje.

Šiandien dauguma verslininkų susiduria su produktų vienodėjimo problema. Tampa vis sunkiau išsiskirti: kai viena įmonė sukuria unikalų sprendimą, konkurentai puola tai kopijuoti ir per tam tikrą laiką rinka prisotinama daugybe skirtingų pasiūlymų, kurie iš esmės yra panašūs. Galiausiai vartotojams reikia rinktis iš galybės beveik panašių prekių ar paslaugų ir tai modeliuoja situaciją, kurioje vartotojai įgyja vis daugiau pasirinkimo variantų.

Itin įžvalgius verslininkus turėtų džiuginti faktas, kad vartotojai turėdami pasirinkimo laisvę, turi priimti sprendimą, o tam, kad priimtų sprendimą, jiems reikia informacijos.

Žvelgiant į šią situaciją globaliu požiūriu, galima pastebėti, kad verslui metamas didžiulis iššūkis: kaip agresyvėjant konkurencijai įtikinti vartotojus, kad jie pasirinktų būtent Jūsų gaminius? Vartotojai visada turi teisę rinktis, kur išleisti savo turimas lėšas ir išleidžia jas ten, kur pateikiama įtikinamų argumentų, kodėl pirkti tą prekę ir atsisakyti kitų alternatyvų.

Raktas vedantis į sėkmę - priežasčių rinkodara:
Siekiant išlaikyti konkurencinį pranašumą reikia pateikti kuo daugiau priežasčių, didinančių Jūsų įmonės ir pasiūlymo patrauklumą. Tam, kad būtų skatinami pardavimai, rekomenduočiau savo tikslinei auditorijai įtikinamais argumentais pasakyti dėl kokių priežasčių jie tai turi daryti - pirkti!

Duona, degalai, dantų pasta, ledai, audito paslaugos ir kt. - visų šių segmentų žaidėjai, privalo komunikuoti savitas priežastis, kodėl jų produktas (pasiūlymas) yra geresnis, ypatingesnis, patrauklesnis. Tie, kurie to nedaro, tiesiog švaisto pinigus.

Vartotojai supranta, kad turi begalę pasirinkimų ir galimybę rinktis, bet dažnai nesupranta, kaip priimti tinkamiausią sprendimą. Turite sukurti tokį pasiūlymo rinkinį, kad jo visuma jus išskirtų iš masės konkurentų pasiūlymų ir padėtų sudominti pirkėjus. Privalote išsiskirti aptarnavimu, personalo kompetencija, produkto savybėmis, reklama, veiklos strategijomis ir kt.

Šiandieninė rinkodara yra priežasčių varžybos, kuris rinkos žaidėjas jas pateikia aiškiau, suprantamiau, tinkamiau - tas ir laimi vartotojo dėmesį ir, savaime suprantama, sugeneruoja pardavimus ir uždirba pinigus. Jei siekiate daugiau parduoti, turite vartotojams pateikti ir daugiau priežasčių, kodėl jiems vertėtų pirkti. Vien žinoti apie jūsų pasiūlymo egzistavimą nepakanka, tad privalome imtis visų reikiamų priemonių, kad suprantamai iškomunikuotume visas vertingiausias Jūsų pasiūlymo priežastis, kurios skatintų pardavimus.

Apibendrinimas:
Verslas privalo būti kuo arčiau savo klientų, analizuokite jų norus, pomėgius, hobius, troškimus. Visi norime būti išskirtiniai, unikalūs, nešabloniniai, stilingi. Siekdami sudominti bei pritraukti vartotojus ir turime kurti tokius pasiūlymus, kurie leistų jiems tokiais tapti.

Jeigu Jūsų rinkodaros sprendimai, vartotojams įtikinamais ir suprantamais argumentais nepaaiškina, kodėl jie turi pirkti jūsų produktą, vartotojai renkasi pagal jiems suprantamą kokybės rodiklį - kainą. Taigi norėdami išlaikyti savo pasiūlymo patrauklumą, turite nuolat komunikuoti tokius argumentus, kurie vartotojams būtų svarbūs ir skatintų pirkimą. Jūsų rinkodara vartotojams nuolat turi priminti apie Jūsų pasiūlymo išskirtinumą, ypatingumą bei naudą. Turite pateikti vis naujų ir naujų argumentų, kodėl jūsų gaminys yra išskirtinis. Pasiūlymams  vienodėjant, itin svarbus pasidaro kiekvienas komunikacijos elementas: reklama, automobilių apipavidalinimas, interneto svetainė, vieša nuomonė, žinomumas, pakuotės, įvaizdis, produkto savybės ir kt.

 

Sėkmingos rinkodaros formulė: užkariauti vartotojų protus, širdis ir dvasią, tinkamai pateikiant įtikinamų ir svarių priežasčių, kodėl jie turi domėtis Jumis ir pirkti būtent iš Jūsų

Grįžti
Grįžti
Konferencijos
Verslo augimui

Kviečiame tapti Rinkodaros Akademijos nariu!

Registruotis

X

Registracija

Registracijos forma tituliniame

Registruotiems vartotojams reguliariai siųsime naujienlaiškius su straipsniais rinkodaros tematika bei pakvietimus į organizuojamas konferencijas / seminarus. 
Kviečiame tapti Rinkodaros Akademijos nariu!

Įmonės rekvizitai (pildoma tik tuo atveju, jei esate įmonės atstovas)

Mūsų tikslas - kurti unikalų, iškirtinės vertės turinį, kuris skatintų rinkodaros kultūros augimą. Siekiame, kad rinkodara būtų ne skambus žodis, o svarus įrankis kuriant efektyvias komunikacijas.

Veiklos raktažodžiai
Mūsų
partneriai
Rinkodaros akademija
Pasidalink su draugais!